ג'יירמו דל טורו מעדכן על "ליגת הצדק האפל"

קולנוע
בזמן שהוא עובד על הסרט השלישי "הלבוי 3", ג'יירמו דל טורו אשר הופיע בפסטיבל "Times Hero Complex" ניצל את הבמה ועידכן את הנוכחים במקום על סרטו "ליגת הצדק האפל".

ג'יירמו דל טורו מעדכן על "ליגת הצדק האפל"
ג'יירמו דל טורו מעדכן על "ליגת הצדק האפל"

ג'יירמו דל טורו אשר עסוק בימים אלו בכתיבת התסריט לסרטו "הלבוי 3", החליט לקחת הפסקה לטובת כנס גיבורי העל "Times hero complex" אשר נערך בשבוע האחרון בלוס אנג'לס. בכנס, דל טורו סיפר על סרטו הקרב לבוא "פסיפיק רים" אשר עוקב אחר יחידה מיוחדת בצבא ארה"ב היוצאת להילחם במפלצות הבוקעות מבטן האדמה ומתחילות להרוס את הערים הגדולות בארה"ב.

בין היתר, ג'יירמו דל טורו עידכן את הנוכחים במקום על גרסתו לסרט גיבורי העל "ליגת הצדק האפל" אשר כולל דמויות מוזרות ואפלות לעומת צוות "ליגת הצדק" שאנחנו מכירים. אותן הדמויות מ"ליגת הצדק האפל" מבוססות על חוברות הקומיקס של חברת DC והם; ג'ון קונסטנטין, בוסטון ברנד, הספקטר, ג'ון זטארה, הקוסמת זאטנה ומאדאם זנאדו.



בשלב זה, ג'יירמו דל טורו ממתין לאישור מאולפני האחים וורנר כדי להתחיל בהפקת הסרט. על-פי דיווחי המגזין "טוטאל פילם" דל טורו אשר הגיע לכנס "Times Hero Complex" ענה על שאלה שהגיע מהקהל ועליה ענה: "אם האחים וורנר יאהבו את התסריט, אוכל להוציא את הסרט לפועל". בהתבסס על הדיווח, הפקת הסרט "ליגת הצדק האפל" של דל טורו תלויה גם במידת הצלחתו של סרט הפנטזיה "איש הפלדה" מאת זאק סניידר ("השומרים") אשר עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בארצנו בעוד חודש בלבד.

כפי שאמרנו לעיל, סרטו הבא של דל טורו הוא "פסיפיק רים" בו יופיעו מפלצות ענק אשר מגיחות מתוך חור שנפער ממעמקי האוקיאנוס. נגדם ילחמו רובוטים הנשלטים על-ידי טייסים מאומנים שהם התקווה האחרונה של המין האנושי. כמו כן, הסרט צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בארץ ביום חמישי, 01 באוגוסט 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יירמו דל טורו מעדכן על "ליגת הצדק האפל"
סרטים בקולנוע