בלתי נשכחים?: דה נירו וטרבולטה אחד על אחד

קולנוע
אמש נחשף הטריילר החדש למותחן "עונת ההרג" בכיכובם של רוברט דה נירו וג'ון טרבולטה אשר מגלמים שני חיילים וותיקים שבעברם נלחמו במלחמת בוסניה, וכעת הם נאלצים ליישב את ההדורים ביניהם במלחמה שרק אחד שורד בה.

בלתי נשכחים?: דה נירו וטרבולטה אחד על אחד
בלתי נשכחים?: דה נירו וטרבולטה אחד על אחד

בעוד שרוברט דה נירו נמצא בארצנו הקטנטונת לרגל חגיגות יום הולדתו ה-90 של נשיא המדינה שמעון פרס, נחשף לו הטריילר החדש למותחן הפעולה "עונת ההרג" (Killing Season) בו הוא מככב לצד ג'ון טרבולטה כאשר השניים מגלמים שני חיילים וותיקים ממלחמת בוסניה שאירע ב-1992. השניים, שנפגשים באופן מקרי לחלוטין הרחק מן העיר הגדולה, מחליטים ליישב את ההדורים ביניהם באמצעות הנשקים העומדים לרשותם.

זהו שיתוף הפעולה הראשון בין רוברט דה נירו לג'ון טרבולטה, שניים מהשחקנים הוותיקים של הוליווד שקריירתם כבר לא מזהירה, אומנם הם כיכבו בסרטי אקשן ומותחנים רבים מהסוג שמדביק אתכם אל הכורסא, אבל הם כבר לא מה שהיה פעם, דבר שממש מוריד מן הציפיות של הסרט (אם היו כאלה). עם זאת, אתם אולי תוכלו להתנחם בעובדה שזה זה יכל להגמר יותר גרוע, בתחילה את תפקידו של דה נירו היה אמור לגלם ניקולס קייג' אשר בשנים האחרונות כיכב בסרטים לא מוצלחים כגון; "עונת המכשפה", "גוסט ריידר: רוח של נקמה" ו-"גנוב" שבכלל לא הופץ בארץ. אך מהר מאוד הבינו בהפקה שעשו טעות ונתנו את התפקיד לדה נירו שלפעמים מצליח להוכיח את הפוטנציאל הטמון בו.

לא אמרנו שאתה פורש?



המותחן החדש "עונת ההרג" בבימיו של מארק סטיבן ג'ונסון אשר ביים את "דרדוויל" בכיכובו של בן אפלק, "גוסט ריידר" בכיכובו של ניקולס קייג' ואת הקומדיה הרומנטית "להתאהב ברומא" בה כיכבו ג'וש דוהמל וקריסטן בל שבקרוב חוזרת אל מסכי הקולנוע בסרט "ורוניקה מארס". איכשהו זה תמיד חייב לקרות בסרטים של טרבולטה ובעיקר של דה נירו, כנראה שמישהו מלמעלה דאג שהסרט לא יזכה להצלחה, הרי מי הגאון ששוכר במאי שכל סרטיו שביים לא צלחו? ושלא נדבר על התסריטאי, הלא הוא אוון דוהרטי אשר כתב את התסריט של "שלגיה והצייד" שהראה את כישלונו באופן נחרץ כאשר תקציבו של הסרט נאמד בכ-170 מיליוני דולרים בבעוד שהרווחים הסופיים הגיעו ל-155 מיליוני דולרים. ובמילה אחת... ביזיון.

ונעבור לפרטי העלילה; עמוק בהרי האפלצ'ים מתבודד לו חייל אמריקאי לשעבר בשם פורד (רוברט דה נירו) המנסה לשכוח את הזכרונות הכואבים מאותה התקופה בה נלחם בחזית המלחמה שבבוסניה. כאשר אמיל קובק (ג'ון טרבולטה), חייל סרבי לשעבר במסווה של תייר אירופאי מגיע לבקתתו של פורד, מתפתח ביניהם חברות לא ברורה עד אשר מתגלה כי אמיל מתכננן להרוג את פורד שכעת רוצה ליישב את ההדורים אחד על אחד באמצעות השיטות הישנות שבה השניים לחמו באותה המלחמה.



כן כן, גם אנחנו שמענו את המבטא המצחיק של ג'ון טרבולטה שממש נשמע כמו קולו של אביגדור ליברמן שלנו, ואפילו יותר גרוע, זוכרים את הסצנה מסרטו של ג'יי רוץ "אוסטין פאוורס: גולדממבר"? כי שם טרבולטה כיכב בדמותו של "גולדממבר" עם מבטא ממש מצחיק.



הסרט "עונת ההרג" יופק על-ידי אבי לרנר הישראלי אשר היה אחראי על הפקתם של "הבלתי נשכחים" ו-"נפילתו של האולימפוס" שעליו זכה להצלחה גדולה. כפי שציינו, הסרט בבימויו של מארק סטיבן ג'ונסון, ובכיכובם של רוברט דה נירו, ג'ון טרבולטה, מיילו ונטימיליה ואליזבת אולין.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בלתי נשכחים?: דה נירו וטרבולטה אחד על אחד
סרטים בקולנוע