הגיבורים החדשים של "קומיק-קון"

קולנוע
לפני שאלפי מעריצי סרטי הקומיקס עזבו את כנס הבידור ביומו האחרון, שלושה אנשי פעלולים התגלו כגיבורי היום לאחר שהצילו אישה שיכורה אשר ניסתה לקפוץ אל מותה.

הגיבורים החדשים של "קומיק-קון"
הגיבורים החדשים של "קומיק-קון"

בתחילת השבוע הסתיימה תערוכת הקומיק-קון אשר נערכה בסן דייגו במשך כארבעה ימים של חשיפות ועדכונים כה מרתקים על על סרטים חדשים אשר עתידיים להגיע אל בתי הקולנוע בשנה הבאה. אך עם זאת, מי שבלט בכל ארבעת הימים הללו, היו אלה שלושה אנשי פעלולים שהפכו לגיבורי היום לאחר שהצילו את חייה של אישה שיכורה, שרצתה לשים קץ לחייה בקפיצה ממרפסת הקומה ה-14 מבניין רב קומות שהיה בצמוד לכנס הבידור.

שלושת אנשי הפעלולים; עמוס קארבר, גרג סרג'נט וסקוט שכטר היו עסוקים בהקמת הפיגומים לקראת הקרנת הבכורה של הסרט "קיק-אס 2", שהתרחשה ביום ראשון האחרון. לאחר כמספר דקות השלושה שמעו צעקות מהנוכחים במקום, ומיד לאחר מכן הם הבחינו באישה העומדת על קצה המרפסת.



"אלה היו דקות קריטיות והחלטנו לפרוץ את דלת ביתה", סיפר גרג, שהיה הראשון לצאת למרפסת ולתפוס את האישה בחוזק רב מחשש שתיפול. כמו גם שני עמיתיו, קארבר ושכטר יצאו אחריו למרפסת ושמו על האישה חבל, וכך השלושה הצליחו למשוך אותה בבטחה אל ביתה.

עוד לפני שהכבאים והשוטרים הגיעו למקום, שלושת הפעלולנים הגיבו במהירות הודות לשכן אשר דיבר עם האישה וניסה לשכנעה שלא לקפוץ. לאחר שהשלושה פרצו את דלת ביתה של האישה, הם ראו אותה "עם יד אחת על מעקה המרפסת, ורגל אחת באוויר", סיפר קארבר לחדשות ABC. כמו כן, על-פי הדיווחים שהגיעו מהמשטרה, האישה שתתה בקבוק אלכוהול שלם מהסיבה שמערכת היחסים שלה התפרקה.



"היא אמרה לנו שוב ושוב 'אני מצטערת, אני כל כך מצטערת'", סיפר קארבר שהפך לגיבור, "אנחנו מאומנים להתמודד עם מצבים כאלה, הייתי אסיר תודה על כך שהגענו בזמן", סיפר סרג'נט . "אני חושב שאם היינו מפספסים אותה בשתי שניות, היא הייתה קופצת אל מותה". לבסוף השוטרים הגיעו וישר הלכו להודות לשלושה על חשיבתם המהירה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הגיבורים החדשים של "קומיק-קון"
סרטים בקולנוע