"משחקי הכס": הושלמו צילומי העונה הרביעית

טלוויזיה
לאחר כחמישה חודשי צילומים של העונה הרביעית, אנשי ההפקה של הסדרה הודו כי באופן רשמי הושלמו צילומי העונה הרביעית וזו תעלה לשידור באפריל 2014.

"משחקי הכס": הושלמו צילומי העונה הרביעית
"משחקי הכס": הושלמו צילומי העונה הרביעית

עוזרת ההפקה, קט טיילר, צייצה בחשבון הטוויטר האישי שלה ואמרה כי צילומי העונה הרביעית הסתיימו. "זה הכל חברים", צייצה טיילר, "הושלמו צילומי העונה הרביעית של משחקי הכס. נתראה בשנה הבאה!", כשכוונתה לכך כי רשת HBO הזמינה אף עונה חמישית לסדרה המדוברת.

סרסיי לאניסטר בגילומה של לנה הידי



צילומי העונה הרביעית החלו בתחילת יולי 2013 ונערכו בשלל אתרי צילום בצפון אירלנד, איסלנד וקרואטיה. כעת הסדרה נכנסה לשלב הפוסט-פרודקשן והועברה לידי אנשי האפקטים הוויזואליים ואף שאין עדיין תאריך רשמי לצאת הסדרה לשידור, היא צפויה לעלות לשידור באפריל 2014 בהתחשב בכך ששלושת העונות הקודמות עלו לשידור בחודש אפריל.

חתונת הדמים של העונה השלישית



העונה הרביעית צפויה להמשיך את אירועי העונה השלישית ותהווה עיבוד טלוויזיוני למחצית השנייה של הספר "סערת חרבות", הספר השלישי בסדרת "שיר של אש וקרח", מאת ג'ורג' ר.ר. מרטין. הפרק הרשון של העונה הרביעית בויים על ידי דייוויד בניוף וד.ב. ווייס ותתמקד בתיאור תוצאות אירועי מותם של רוב וקייטלין סטארק ובתוצאות מעשיה של דאיינריז מששחררה את העבדים. טרם ידוע כיצד ייקראו פרקי הסדרה וידוע רק כי הפרק התשיעי בעונה הרביעית ייקרא "הטירה השחורה" וכי העונה תכלול חתונה גדולה נוספת שבמהלכה יתבצע רצח נוסף של דמות ראשית בסדרה.

הסצנה האחרונה של הפרק העשירי של העונה השלישית:

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "משחקי הכס": הושלמו צילומי העונה הרביעית
סרטים בקולנוע