"מלחמת הכוכבים 7": נחשף צוות השחקנים המלא

קולנוע
שנה לאחר שמועות שונות בהרכב צוות השחקנים שירכיב את הפרק השביעי בסדרת "מלחמת הכוכבים", בבימויו של ג'.ג'. אברהמס, אולפני דיסני והבמאי חשפו את צוות השחקנים המלא.

"מלחמת הכוכבים 7": נחשף צוות השחקנים המלא
"מלחמת הכוכבים 7": נחשף צוות השחקנים המלא

מסתבר כי צוות השחקנים מהטרילוגיה הראשונה צפוי ליטול חלק גם בטרילוגיה הזאת, כאשר האריסון פורד, קארי פישר ומארק המיל חוזרים לגלם את האן סולו, פרינסס ליה ולוק סקייווקר בהתאמה. כמו כן לוהקו גם אוסקר אייזק, מקס פון סידוב ואנדי סרקיס!

להזכירכם, במרץ 2013 חברת הסרטים של וולט דיסני רכשה את אולפני לוקאס פילם והכריזה על הפקת טרילוגיה חדשה (פרקים 7 עד 9), כשהראשון שבהם צפוי לצאת לאקרנים בשנת 2015. לוקאס פילם נרכשו תמורת סכום עתק של כארבעה מיליארד דולר. כאמור, עם הרכישה, הכריזו באולפני דיסני על כוונתם להחיות ולהרחיב את עולם מלחמת הכוכבים בקולנוע, כאשר בשלב ראשון, תופק טרילוגיה חדשה, כשגם סרטים בודדים על דמויות מפתח, (דוגמת מה שנעשה עם וולברין בסרטי האקס-מן). הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס, שביים בהצלחה גרסה מחודשת למסע בין-כוכבים (סטארטרק וסטרארק: האויב בתוכנו), נבחר לביים את הסרט הראשון בטרילוגיה החדשה — פרק 7. בספטמבר 2013 נחשף כי הסרט ייקרא "מלחמת הכוכבים: פרק 7 - שחר חדש".

אף שפרטים מדויקים כלשהם על הסיפור בטרילוגיה החדשה טרם פורסמו באופן רשמי, אך השמועות שסבבו סביב הפקת הסרט, טענו כי מדובר בהמשך ישיר לאירועי הפרק השישי בסדרה, "מלחמת הכוכבים - פרק 6: שובו של הג'די". בנוסף, בין הטרילוגיה הראשונה לשנייה, כשגם בין השנייה לשלישית יחלפו כמה עשרות שנים והסיפור יתמקד בצאצאיהם של גיבורי הטרילוגיה השנייה (כרונולוגית) — לוק סקייווקר, ליאה אורגנה והאן סולו. שלושת השחקנים שגילמו אותם - מארק המיל, קארי פישר והאריסון פורד, כאמור שבים לתפקידם, כארבעים שנה מאז גילמו אותם לאחרונה.

צוות ההפקה והבמאי ג'יי.ג'יי. אברהמ עובדים על התסריט ל"מלחמת הכוכבים: פרק 7 - שחר חדש"



אומנם טרם נחשפו פרטי העלילה עליה עובדים אברהמס והתסריטאי לורנס קאסדן, אולם מהכללתם של פורד בן ה-71, פישר בת ה-56, המיל (62), אנתוני דניאלס (68), קני בייקר (79) ופיטר מייהו (69) בהרכב צוות השחקנים, נראה כי יינתן מקום מכובד לגיבורי הטרילוגיה הראשונה בסרט "מלחמת הכוכבים: פרק 7 - שחר חדש", אשר יפתח טרילוגיה חדשה. השמועות האחרונות מדווחות כי לפורד צפויה עבודה רבה על הסט בדמותו של האן סולו המזדקן, עמו הוא כל כך מזוהה, ושצפוי להיות דמות מפתח בסרט. על פי הדיווחים השונים דמותם של צ'ובאקה (בגילומו של פיטר מייהו) והרובוטים C3PO (אנתוני דניאלס) ו-R2D2 (קני בייקר) ישובו ויהיו ברקע.

חשיפת צוות השחקנים המלא, חשפה למעשה את ליהוקם של שחקנים אנונימיים למדי, אם לא בעולם הקולנוע אז בעולם מלחמת הכוכבים ולא ברור מה יהיה תפקידם של אוסקר אייזק ("בתוך לואין דייוויס"), מקס פון סידוב ("מוסקבה 2017"), אנדי סרקיס ("ההוביט: מסע בלתי צפוי", "כוכב הקופים: השחר"), ג'ון בוייגה בן ה-22, דייזי רידלי (שחקנית קולנוע אלמונית למדי שזהו סרטה השני בלבד) ודומהול גליסון בן ה-30 (ביל וויזלי מסרטי "הארי פוטר") שהוא בנו של השחקן האירי הוותיק ברנדן גליסון. בנוסף לוהק אדם דרייבר ("בתוך לואין דיוויס"), בתור הנבל התורן.

כך זה התחיל עם הטריילר המקורי של "מלחמת הכוכבים - פרק 4: תקווה חדשה (1977)":



"אנחנו כל כך נרגשים לחלוק סוף סוף את צוות השחקנים של "מלחמת הכוכבים: פרק 7", מסר אברהמס בהצהרתו למעריצים באתר StarWars.com, "זה גם מסעיר וגם סוריאליסטי להתבונן בצוות השחקנים המקורי האהוב ובשחקנים המבריקים החדשים מתאחדים כדי שוב ולהחדיר חיים בעולם הזה. אנחנו נתחיל לצלם בעוד שבועיים וכולם עושים את המיטב כדי לגרום למעריצים להיות גאים".

אז מי השחקנים החדשים? אוסקר אייזק בן ה-35 נוהג לגלם בעיקר תפקידי נבלים בסרטים הוליוודיים ("סאקר-פאנץ'& quot;), אולם בשנה שעברה פרץ כשחקן דרמטי ראוי בסרט "בתוך לואין דיוויס" של האחים כהן, בדרמה מוזיקלית שבה הופיע לצדו אדם דרייבר בן ה-30, שפרץ בסדרת הטלוויזיה "בנות" ובסרט "ג'יי. אדגר" מאת קלינט איסטווד (2011) ובסרט "לינקולן" של סטיבן שפילברג מ-2012.

השחקן מקס פון סידוב השבדי כבר בן 85 ומאחוריו שלל תפקידים מכל הסוגים והמינים וביניהם בסרטי מד"ב כדוגמת "פלאש גורדון", "חולית" ו"דו"ח מיוחד". אחד מתפקידיו האחרונים היה בסרט המד"ב הרוסי-אמריקאי "מוסקבה 2017".

השחקן אנדי סרקיס הבריטי בן ה-50 כמעט שאינו ידוע לקהל בפניו, אך ידוע כמי שגילם את גולום בטרילוגיית "שר הטבעות" וב"ההוביט: מסע בלתי צפוי". כן גילם את סיזר בסרטי האתחול של "כוכב הקופים" ("כוכב הקופים: המרד", "כוכב הקופים: השחר").

ג'יי.ג'יי. אברהמס



בצוות ההפקה, בנוסף לבמאי ג'יי.ג'יי. אברהמס, לורנס קסדן התסריטאי, קתלין קנדי ובריאן בורק כמפיקים, כאשר ג'ון וויליאמס שוב ילחין את פסקול הסרט, כפי שעשה בטרילוגיה המקורית של "מלחמת הכוכבים". צילומי הסרט יחלו במהלך השבועיים הקרובים. במהלכם ינדדו צוות השחקנים בין לונדון למרוקו ואתרים נוספים. ההפקה האדירה בחסות אולפני דיסני צפויה להגיע לסיומה ב-18 בדצמבר 2015, שנקבע כתאריך יציאת הסרט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מלחמת הכוכבים 7": נחשף צוות השחקנים המלא
סרטים בקולנוע