רשמי: ג'יימס וואן יביים את "אקווהמן"

קולנוע
אחרי סם ריימי, פיטר ג'קסון וסטיבן שפילברג, ג'יימס וואן רשמית מצטרף לשורת בימאי האימה שהפכו סרטים מצמררים לשוברי קופות. יקום DC מקבל לידיו את במאי האימה לסרט החדש של "אקווהמן".

רשמי: ג'יימס וואן יביים את "אקווהמן"
רשמי: ג'יימס וואן יביים את "אקווהמן"

לאחר שביים עבור יוניברסל את הסרט הרביעי הכי מצליח בכל הזמנים ("מהיר ועצבני 7" למי שלא הבין) האחים וורנר בחרו לחזור לעבוד עם ג'יימס וואן על אחד מסרטי גיבורי העל החשובים שלהם שיגיעו לבתי הקולנוע בשנת 2018. זה הרי ידוע מראש שאחרי "האביר האפל" כל מה ש-DC רוצים זה ליצור סרטים קודרים ואפלים יותר, ומי יותר מתאים מבמאי האימה המפורסם ביותר שעובד כיום.

"ג'יימס יביים עבורנו סרט חשוב", סיפר נשיא הסטודיו, טובי אמריך, "הוא הבמאי היחיד שרצינו לסרט הזה כי אנחנו רואים בו כאחד משלנו". לפני שוואן יתחיל לעבוד על הסרט הזה, הוא יביים את סרט האימה האחרון שלו (לבינתיים) שיהיה סרט ההמשך ללהיט "לזמן את הרוע" שמתרגום חופשי ייקרא "לזמן את הרוע: אנפילד פולטרגייסט".

הסרט ימשיך את סיפורם של ורה פרמיגה ופטריק וילסון בתור הצמד אד ולוריין וורן אשר חוקרים אירועים מעולם המתים והפעם יגיעו לאזור אמיטוויל המפורסם וינסו לעזור לשתי אחיות בריטיות הנרדפות ע"י שד אכזרי במיוחד. הסרט ייצא ב-10 ליוני בשנה הבאה וצפוי לצאת לצילומים בקיץ הזה בלונדון ובלוס אנג'לס. ככל הנראה שזה הסרט שיהווה פרידה של וואן מסרטי האימה המצמררים שכל כך אהבנו.


("פרידה של וואן מסרטי האימה המצמררים שאהבנו" - "לזמן את הרוע")

אבל וואן לא עוצר כאן והוא כבר מקושר לסרט חדש שייצא אחרי "אקווהמן" בשם "רובוטק". הסרט, שמבוסס על סדרת אנימה שהפכה לסדרת סרטים יפניים, המספרים על מכונות מלחמה ענקיים שבנו בני האדם במטרה להילחם בחייזרים. מיילס מילר ואלפרד גוך, שעבדו בין השאר על התסריט ל"ספיידרמן 2" וסדרת "סמולוויל", יעבדו על התסריט לסרט זה שלפיהם בעל השפעה גדולה מ"מלחמת הכוכבים". עדיין לא ידוע איך וואן יהיה קשור לכל הדבר הזה, אבל אם זה מדע בדיוני בשילוב האווירה האפלה שוואן מביא, אני לא הולך לפספס את הסרט הזה.

עם כל העידכונים החדשים על וואן, עדיין לא ידוע אם יביים את "מהיר ועצבני 8" שלפי דבריו של וין דיזל, יפיק ויככב בו, ייצא באפריל 2017 עם קורט ראסל ודיזל שבינתיים היחידים שאישרו את השתתפותם. ככל הנראה שאם וואן יהיה עמוס מדי בשביל הסרט הזה מי שייקח את המושכות יהיה ג'סטין לין אשר ביים את ארבעת הסרטים הקודמים בסדרה. דרך אגב, סדרת "מהיר ועצבני" הייתה אמורה להיגמר בסרט השביעי, אך לאור ההצלחה של הסרט האחרון שהוקדש לפול ווקר ז"ל, הסדרה צפויה להימשך עד לסרט עשירי ואחרון.


(לא מתייבש בלי וואן" - "אקווהמן")

בינתיים, "אקווהמן" לא הולך להתייבש גם בלי וואן. ג'ייסון מומואה ("משחקי הכס") ,שיככב בתפקיד הראשי כמלך אטלנטיס, שאותו יגלם בפעם הראשונה ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שייצא ב-25 במרץ 2016 ואף יגלם אותו בפעם השנייה ב"ליגת הצדק: חלק 1" אשר יגיע לאקרנים ב-17 בנובמבר 2017. וואן יצטרף למומואה רק בפעם השלישית שיגלם את התפקיד בסרט שייכתב ע"י קורט ג'ונסטד ("300", "אקט של גבורה"), "אקווהמן" אשר ייצא לבתי הקולנוע ב-27 ביולי 2018. ובתור אחד שלא נוהג לפספס את סרטיו של וואן או של DC, את הסרט הזה אני לא הולך לפספס.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רשמי: ג'יימס וואן יביים את "אקווהמן"
סרטים בקולנוע