שוחררה כרזה חדשה ל"רד2"

קולנוע
שוחררה כרזה חדשה לסרט "רד 2" ההמשך של שובר הקופות המצליח "רד" משנת 2010, הסרט עוקב אחר סוכן ה-CIA פרנק מוזס (ברוס וויליס) וצוותו במשימתם החדשה שאליה נשלחו.

שוחררה כרזה חדשה ל"רד2"
שוחררה כרזה חדשה ל"רד2"

"רד 2" הוא קומדיית אקשן בינלאומית המבוססת על ספר הקומיקס של וורן אליס וקאלי האמנר. למרות גילו המבוגר, ברוס וויליס מסרב לפרוש מתעשיית הקולנוע וחוזר שוב בתפקידו של סוכן ה-CIA פרנק מוזס, רק שהפעם הוא וצוותו נדרשים להשיב מתקן נפץ גרעיני שנגנב ע"י טרוריסטים מבוקשים המאיימים לפגוע במקומות ציבוריים.

"רד 2" כרזה:



הסרט מגולל את סיפורו של פרנק מוזס וצוותו הנשלחים לאתר מתקן גרעיני נייד שנעלם מבסיס צבאי סודי. על מנת להשיג להשיב את מתקן הגרעין הם יאלצו להילחם בצבא שלם של טרוריסטים מסוכנים ואנשי ממשלה משוחדים שבכוונתם לשים את ידם על מתקן הנפץ הגרעיני. המשימה לוקחת אותם לרחובתיה של פריז, לונדון ומוסקבה כשהנשק היחידי העומד לרשותם הוא רק כישורי הלחימה שלהם.

הסרט בבימויו של דין פריסוט ("דיק וג'יין עושים את זה") מתסריטם של אריק וג'ון הובר. הסרט בכיכובם של ברוס וויליס, אנתוני הופקינס, קתרין זיטה-ג'ונס, ג'ון מלקוביץ' והלן מירן. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 15 באוגוסט 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שוחררה כרזה חדשה ל"רד2"
סרטים בקולנוע