ג'יימס מקאבוי ללא בושה

קולנוע
מי אמר שאין יותר סרטים שיש בהם סקס נועז?, את הסרטים האלה אולי הוליווד לא רוצה, אבל בקרוב מאוד והיישר מאנגליה יגיע לבתי קולנוע בארצנו סרטו חדש של ג'ון ס. ביירד "זוהמה" אשר מכיל סקס (והרבה) סמים ואלכוהול.

ג'יימס מקאבוי ללא בושה
ג'יימס מקאבוי ללא בושה

אכן כך, בשנים האחרונות נעלמו ממסכי הקולנוע סרטים בהם היו הרבה סצנות סקס נועזות שבהם הצופים הרבים היו להוטים לצפות. הסיבה לכך שאותם סצנות נעלמו הייתה כי הוליווד החלה להבין שאותם סרטים מלאי סצנות הסקס פוגעים בצורות שונות בדור החדש של המתבגרים שלרוב הדבר היחידי שיש להם בראש זה רק סקס סקס ועוד סקס. אך הממלכה המאוחדת של בריטניה החליטה למרוד בהוליווד ויצאה עם סרט חדש או בשמו "זוהמה" כפי שניתן להבין משמו מדובר בסרט מזוהם מכל כיוון אפשרי, אם זה מסקס, סמים ויותר מכך.

"זוהמה" הוא סרטו החדש של ג'ון ס. ביירד אשר מביא איתו ביזאריות ומכיל הרבה סצנות סקס מזוהמות בהשתתפותו של הכוכב העולה, ג'יימס מקאבוי אשר כיכב לאחרונה על מסכי הקולנוע בארץ ובעולם בסרטים "פאנץ' 119" בו גילם שוטר מתוסכל ממשטרת לונדון אשר נכשל בניסיונו ללכוד פושע נמלט בכיכובו של מארק סטרונג. בעוד שהסרט השני בו כיכב היה "טראנס" שבו גילם את דמותו של סיימון, אדם העובד בבית מכירות פומביות של יצירות אומנות יקרי ערך, כאשר מעסיקו לא מסכים לעלות את שכרו, סיימון מחליט לחבור לקבוצת פושעים כדי לבצע שוד מהסרטים.

בסרט "זוהמה" מקאבוי מגיע עם הרבה חוצפה וכמו שרק הוא יודע, מדובר בסרט הזוי שעדיין לא נראה כמותו על מסכי הקולנוע, כך שהצפייה בו תהיה שווה בהחלט. ברוס רוברטסון (ג'יימס מקאבוי) הוא שוטר מושחת וחסר מעצורים אשר מועמד לקידום תפקידו ויעשה הכל כדי להשיג את מבוקשו. על-מנת לזרז את התהליך, ברוס מחליט לפתור תעלומת רצח אכזרית לצד עמיתו הבלש ריי לנוקס (ג'יימי בל, "בילי אליוט" ו-"אדם על הקצה"). בדרכו, ברוס בוגד בעמיתיו השוטרים ומשתמש בנשותיהם למטרות סקס וחשיפת סודותיהם של הבעלים העובדים לצידו. אך לאחר שאשתו נעדרת, עמיתיו מתחילים לחשוד בשפיותו של השוטר המדופלם. האם הוא יוכל להוציא את עצמו מן הזוהמה שאליה נכנס?.

אולפני ליונסגייט האחראים על הפצתו של הסרט "זוהמה", חשפו טריילר חדש ולא מצונזר שכמובן לא יכולנו לחשוף אותו בפניכם כתוצאה מהביזאריות והזוהמה ההזויה המופיעה בו. בין היתר, ליונסגייט חשפו גם את הכרזה הרשמית בה מופיע מקאבוי על שביל קוקאין. בהחלט מזוהם!.



הסרט "זוהמה" מבוסס על ספרו של הסופר המצליח אירווין ולש אשר ידוע כמחבר הספר טריינספוטינג שגם הוא עובד לסרט קולנוע אשר בוים על-ידי הבמאי המוכשר דני בויל. אותו סרט זכה להצלחה כה רבה בקרב המבקרים השונים ובקרב הצופים הצעירים אשר חייהם השתנו בעקבות הצפייה בו.

הסרט "זוהמה" בוים על-ידי ג'ון ס. ביירד ("Cass"), ובכיכובם של ג'יימס מקאבוי, ג'יימי בל, אימוגן פוטס, שאונה מקדונלד, אדי מרסן, גרי לואיס, שירלי הנדרסון וג'ים ברודבנט. נכון לרגע זה הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארץ בחודש ספטמבר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס מקאבוי ללא בושה
סרטים בקולנוע